Outfits

Solid as a Rock

November 4, 2017
IMG_7768

A man being solid as a rock is rather outdated. Girls don’t like them. Of course, they might claim that they do, until they actually meet one. The main issue with those dudes is that they don’t challenge ladies emotionally, you know. There’s nothing left for a girl to take care of. It’s like being in a relationship with the Terminator – it’s safe and secure, and… like, safe. Continue Reading…

Outfits

Like in a Fairy Tale

October 21, 2017
IMG_7208

Like in a fairy tale, you always look for that magical house hidden in the woods, the one built out of gingerbread and cakes. And you fucking know the whole story beforehand: there’s a witch living there and she’s gonna chain you up, feed you a whole lot of junk food, and eventually, yes, she’s gonna eat you. And you’re okay with it. Continue Reading…

Outfits

White Pants Attitude

September 27, 2017
IMG_7616

The world of luxury is not an easy game. You gotta sort your shit out first if you wanna succeed in that field. You can’t just be that nice guy, who smiles openly and gives friendly, in-depth advices for free. You’ve got a fucking decanter at home, for Christ’s sake! That’s how luxurious you are. It’s doesn’t matter that you know fuck all about wine, no one does. Decanter is a milestone. You’re kinda signing up for being a pretentious prick, once you open the box. Continue Reading…

Outfits

Too Cool for Us

August 4, 2017
IMG_6939

We all got this weird, unreasonably expensive, unbelievably awesome item of clothing in our wardrobe, which we never wear, because it’s simply too cool for us. We feel intimidated by that thing. Continue Reading…

Outfits

Sartorial Summer Outfit

February 17, 2017
IMG_6830

Let’s cut to the chase. At the end of the day, it is a men’s style blog here, for Christ’s sake, and not some melodramatic, pseudo-philosophical bag of crap! (But if, for some reason, you’re into that as well, read the rest of the posts on this blog – they’re pretty much it.) Continue Reading…

Outfits

Wisdom of Romans

January 27, 2017
IMG_7854

Blazers. I love’em. Since my very childhood I knew that one day there would be so many blazers in my wardrobe, that I’d even have one, which I would only use after a bath – my special bath blazer. Seriously, instead of a towel, I’d wear a cool jacket made of towelling. Wouldn’t that be great? Oh, silly dreams!..

Anyway, I’ve grown a bit since my childhood. Now I know three things for sure. Continue Reading…

Outfits

Flowers and Florals

January 17, 2017
IMG_0271

The concept of a Real Man is a tough one. In some cultures, you must cry a lot in public to prove that you have nothing to fear and your masculinity is unquestionable. Continue Reading…

Outfits

Million Dollar Grocery Shopping

December 27, 2016
"I remember times when I was working as a rubbish collector!... Oh, wait... Nah, that wasn't me. it was some other dude I knew... Still, I could've made one hell of a rubbish collector! But I am a millionaire. I need to focus on that."

Okay, you are a millionaire. And not one of those silly poor people with exactly one million on their heavily credited bank accounts, no, you are the real thing. You’ve got… let’s say… one million and twenty dollars.

Continue Reading…

Outfits

Nature is a Bitch

November 25, 2016
IMG_1205

Mother Nature is a bitch. All those tsunamis, hurricanes, earth quakes… Fuck that, man. Not cool, Nature. We don’t want all that weather related nonsense.

All we wanna do is have fun and look dope, you know? Continue Reading…

Outfits

It is Not About Booty

October 17, 2016
IMG_6749

The hotter it is outside, the harder it is to look dapper. Less layers, less options, less determination. You just wanna chill. You wanna sip your piña colada next to the pool, checking out either the passing booties, or your Instagram with booties on it. The biggest decision you wanna make is whether to go for a swim or to stay in your beach chair and check out some more booties. That’s life, you think!

And you wanna know what I think? Continue Reading…